חדרי בריחה פראג, צ'כיה

חדרי בריחה בפראג, צ'כיה

פוסט מאת אנה שקרוב וולדי ריפין, הבעלים של מקדש אנוביס

בפראג היינו פעמיים בשנתיים האחרונות וכל פעם מחדש נשאבנו לתוך קסמה הציורי-אגדי. פראג כידוע, מחולקת לרובעים, כאשר המרכז שלה, אתרי התיירות, המוזיאונים, הבתי קפה, המסעדות, הפאבים והבארים , לרב נמאים ברובע 1 (prague 1). ברובע הזה ישנם גם כמה חדרי בריחה, אך לטעמינו הם מוצלחים פחות.

ברובע Prague-2, ברחוב Mánesova 1613/54, 120 00 Praha 2-Vinohrady    נמצא מתחם חדרי בריחה נפלא בשם Questerland. כשהיינו במתחם היו בו שלושה חדרי בריחה: שוד בנק (הוותיק שבהם), הארי פוטר והזומבים. ובתחילת 2018 נפתח חדר חדש בשם STAR ELEMET, ושמענו שהוא עוצר נשימה! יש עוד שניים בבנייה.

אני חייבת לציין שפראג מלאה ישראלים, בכל מקום שהיינו בו שמענו עברית, וכל פעם כשהגענו למתחם של קווסטרלנד שמענו ודיברנו עברית עם השחקנים שהגיעו לחדרים האחרים. לא מעט זוגות וחבר'ה שבאו לטעום מהעולם חדרי הבריחה והחליטו לעשות זאת דווקא בחו"ל וקווסרלנד בהחלט מהווה צלילה מדהימה, עמוקה וסוחפת לתוך התמכרות חדשה.

התיירות בפראג עצומה, לכן הכל מותאם לדוברי אנגלית, אתרי חדרי בריחה, מפעילים אשר מדברים מצוין באנגלית והחדרים עצמם מותאמים מלא. בקווסטרלנד כמובן המצב דומה, אף אוסיף ואומר שהמפעילים בקווסטרלנד נחמדים מאוד, והיה פשוט תענוג לשוחח איתם. מה שמוסיף לחוויה זה רמת המחירים בפראג  כולה וכיוצא בזאת במחירי חדרי הבריחה, מחיר לזוג ינוע בין 170ש"ח ל250ש"ח והמחיר לקבוצה בין 3 ל6 שחקנים ינוע בין 250ש"ח ל300ש"ח. ככל שהחדר חדש  יותר או נמצא במיקום מרכזי יותר כך המחיר גבוה יותר.

את מסע החדרים שלנו במתחם התחלנו בשוד בנק– החדר הוותיק במתחם ומרגישים זאת בעיקר בתפאורה שלו. למרות זאת מאוד נהננו מהחדר, הוא לינארי ומקבילי לסירוגין והחידות בו מגוונות ומאוד יפות לביצוע. יש בו לא מעט חיפושים וילדים יוכלו לתרום בפיתרון החידות הללו. החללים לא מפתיעים בעיצוב ורמת האדרנלין לא עולה, אך כחדר ראשון לפתוח איתו את התאבון הוא ישמש נהדר. (שילמנו 220ש"ח לקבוצה של 4 שחקנים).

הארי פוטר– תדריך מהמם ומכניס לאווירה ולכל אוהבי הארי פוטר, תקבלו אובייקט בתדריך שלא תוכלו להפסיק להתמוגג עליו! בתוספת סאונדטרק שלקוח היישר מהסרט, חצי עבודה כבר נעשתה. החללים מלאים רפרנסים להארי פוטר, הם מעוצבים ומוקפדים ודרך קבלת הרמזים חלומית, מצד שני אם אתם קצת מתעכבים ולא עומדים בזמנים הרמז יגיע גם אם לא תבקשו או לא תרצו לקבל אותו מייד. החדר הוא לא חדר חדש לכן תתקלו בלא מעט מנעולים, חייבת לציין שהחידות בחדר מאוד יפות, מתוחכמות ומהנות והעובדה שיש מנעולים לא גרעה לרגע מההנאה שלנו. אחד החללים היה חשוך קצת יותר מידי לטעמינו והתקשנו בגלל זה בחידות אך פרט לכך נהננו מאוד מהחדר! דורש רמת אנגלית בינונית על מנת להבין את הרמזים במידה ותזדקקו להם.

זומבים– החדר האהוב עלי במתחם! (אולי מכיוון שטרם יצא לי לשחק בחדר החדש דנדש שלהם) החדר משרה אווירת מתח קריפית, חלק יטענו אף מפחידה, ללא הבהלות מטופשות או דברים שנופלים עליכם, נוגעים בכם וכו'. רמת גימור מטורפת עם תפאורה ראליסטית ישאבו אתכם לסיפור החדר. החדר לינארי ומומלץ להגיע לשם בקבוצות קטנות על מנת להנות ממנו במיטב. אין בחדר מנעולים בכלל, הוא טכנולוגי עם חידות אלקטרוניות ומכאניות. אחת החידות בחדר היא החידה האהובה עלי מבין כל החדרים שיצא לי לשחק בהם. יצאנו בתחושת אדרנלין מטורפת, ולא הפסקנו לדבר על החדר! תחושה ששמורה לחדרים הטובים ביותר. על אף מחירו הגבוה לעומת שאר החדרים בפראג, ממולץ לא לפספס את החדר הנהדר הזה!

2016 כל הזכויות שמורות לפאזל בוקס בע”מתנאים ומדיניות
דילוג לתוכן