בילוי משפחתי

 בילוי משפחתי בחדר בריחה מקדש אנוביס – נתניה

חדר הבריחה שלנו הוא חדר מודולרי אשר ניתן לווסת בו את רמת הקושי, האפקטים וחלק מהתאורה ולו הנגשה רבה. מקדש אנוביס מותאם במיוחד לכל סוגי המשפחות, להנאה מרבית בכל קבוצה! חדר בריחה משפחות מקדש אנוביס!

רמת הילדים מותאמת במיוחד למשחקי הורה+ ילד עד גיל 12 (או כמה ילדים עד הגיל הזה) – חוויה מגבשת ומעצימה במיוחד עבור הילדים, שיוכלו לפתור את החידות ולבצע את המשימות בחדר בליווי ההורה.

הרמה הבינונית מותאמת במיוחד עבור זוג מבוגרים עם ילדים עד גיל 15 – רמה שבה חלק מהחידות מותאמות במיוחד עבור הילדים כאשר את חלקן רק המבוגרים יוכלו לפתור. גם בתוך הרמה הבינונית עצמה ישנם מספר ויסותים וניתן לסדר את החדר ברמה בינונית קלה או בינונית מאתגרת יותר! ספרו לנו מה ההרכב שלכם ומה רמת הניסיון ואנו נדאג להרפתקה מותאמת במיוחד עבורכם!

הרמה הקשה שמורה רק לשחקנים מנוסים! ורק למשפחות עם ילדים מעל גיל 15 – אז אם בא לכם אתגר אמיתי, זו הרמה עבורכם

 

הזמן כעת!

נשמח לראות אתכם במתחם החדרי בריחה שלנו

לפרטים נוספים 050-272-7436

 

  • אין הבדל בין החדרים (זהים לגמרי) או היומנים, אך יכול להיות שהשעה שרציתם כבר תפוסה באחד היומנים, מוזמנים להציץ ביומן השני אולי שם תוכלו למצוא שעה שנוחה לכם.
  • מקדש אנוביס הוא חדר בריחה כפול! כן, נכון יש לנו במתחם שני חדרי בריחה זהים לחלוטין! אתם יכולים להתחרות ראש בראש, לערוך פעילויות ואירועים ולשלב אותם עם חגיגה או ישיבה בחדר אירועים מאובזר המותאם לעד 40 איש
  • להזמנת 2 חדרי בריחה עליכם להזמין משחק ביומן א ומשחק ביומן ב, בשעות המקבילות. למרות ההפרש של ה20 דקות, עליכם להגיע ביחד בזמן של הקבוצה המוקדמת יותר.
  • אנא הגיעו 10 דקות לפני הזמן שקבעתם, הרכבנו לכם חוויה כייפית במיוחד ואנו לא רוצים לקצר זמנים!

 

2016 כל הזכויות שמורות לפאזל בוקס בע”מתנאים ומדיניות
דילוג לתוכן