המקדש ראש בראש

תחרות ראש בראש במקדש אנוביס!

תמיד מוצאים את עצמכם מתווכחים מי פתר יותר חידות, מי מצא יותר רמזים ומי בכלל הגאון בחבורה? בא לכם להוכיח אחת ולתמיד שהצוות שלכם הוא הטוב ביותר?

 

חדר בריחה מקדש אנוביס הוא חדר כפול, מה שאומר שבמתחם שלנו ישנם 2 חדרים זהים לאירוח קבוצות גדולות ולתחרות ביניהן! כל חדר יכול להכיל מ2 עד 8 שחקנים, עד 16 בסבב אחד! חדרי בריחה גדולים ומודולריים לכן ניתן להתאימם לפי הרכב הקבוצה, רמת הנסיון וכמות האנשים והנגשות לפי הצורך.

כי אסטרטגיה זה שם המשחק-למקדש אנוביס חוקים וכללים יחודיים מה שהופך את התחרות אצלנו למשחק מפוצץ אדרנלין שהמנצח בו הוא לא בהכרח זה שיוצא ראשון!

אז אם אתם באים לחגוג אירוע מיוחד או סתם בא לכם תחרות ראש בראש עם אדרנלין ותהילת עולם למנצחים אנו כאן בשבילכם:)

 

 

נשמח לראות אתכם במתחם החדרי בריחה שלנו

לפרטים נוספים 050-272-7436

 

  • אין הבדל בין החדרים (זהים לגמרי) או היומנים, אך יכול להיות שהשעה שרציתם כבר תפוסה באחד היומנים, מוזמנים להציץ ביומן השני אולי שם תוכלו למצוא שעה שנוחה לכם.
  • מקדש אנוביס הוא חדר בריחה כפול! כן, נכון יש לנו במתחם שני חדרי בריחה זהים לחלוטין! אתם יכולים להתחרות ראש בראש, לערוך פעילויות ואירועים ולשלב אותם עם חגיגה או ישיבה בחדר אירועים מאובזר המותאם לעד 40 איש
  • להזמנת 2 חדרי בריחה עליכם להזמין משחק ביומן א ומשחק ביומן ב, בשעות המקבילות. למרות ההפרש של ה20 דקות, עליכם להגיע ביחד בזמן של הקבוצה המוקדמת יותר.
  • אנא הגיעו 10 דקות לפני הזמן שקבעתם, הרכבנו לכם חוויה כייפית במיוחד ואנו לא רוצים לקצר זמנים!

 

2016 כל הזכויות שמורות לפאזל בוקס בע”מתנאים ומדיניות
דילוג לתוכן